Supportdesk

KNS Automatisering Supportdesk

Onze Supportdesk is de centrale afdeling voor het monitoren van alle systemen en procedures, het oplossen van storingen en het afhandelen van alle serviceaanvragen. Dit is dus een belangrijke pijler in onze dienstverlening en het behouden van de klanttevredenheid. Hier komt immers het grootste deel van het contact met onze klanten tot stand.

Hoe werkt onze Supportdesk?

Wij hebben onze werkwijze geoptimaliseerd om zo snel en adequaat mogelijk uw probleem of aanvraag te behandelen. Onze procedure ziet er in grote lijnen zo uit:
- Een aanvraag, probleem, melding of storing komt binnen bij de Supportdesk.
- De medewerker registreert het incident en beoordeelt de prioriteit en welke afdeling of medewerker het probleem het beste kan oplossen.
- De betreffende medewerker neemt het probleem in behandeling en koppelt de voortgang terug aan de klant.

Bereikbaarheid van de Supportdesk

De Supportdesk is op werkdagen van 08.30 tot 18.00 uur bereikbaar via ons ticketsystem, per telefoon en per e-mail. Alle aanvragen, ook telefonische, worden in ons ticketsysteem verwerkt, gemonitord en afgehandeld. Als klant kunt u ook zelf tickets aanmaken en de voortgang controleren via het internet. In geval van onverhoopte extreme calamiteiten kunt u buiten kantooruren onze 24x7 support telefonisch bereiken door het achterlaten van een bericht. Deze berichten worden doorgezet naar onze engineers die daarna, afhankelijk van uw serviceovereenkomst en de urgentie van het probleem, contact met u op zullen nemen.

Aanvullende diensten

Door het monitoren van systemen kunnen wij proactief beheer doen op uw ICT-omgeving. Het regelmatig updaten van systemen en applicaties is tegenwoordig essentieel om u te wapenen tegen hackers en (ransomware-)virussen. Dat kunnen zeer arbeidsintensieve processen zijn, die vaak buiten werktijden moeten plaatsvinden. Naast de standaard Windows patching kunnen wij ook een groot aantal third party applicaties (zoals Adobe, Winzip, etc.) meenemen bij het patchen van uw systemen. Periodieke rapportages geven een overzicht van de volledige omgeving.

Meer weten?

Wilt u meer weten over de inzet van onze Supportdesk voor uw organisatie, of onze overige ICT- en security-services? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking. U bereikt ons via tel. 020-40 80 971, of per email via info@kns.nl.