Managed Services
Met de managed services van KNS Automatisering kunt u standaard ICT-beheertaken uitbesteden aan een ervaren en vertrouwde partner. Als Managed Service Provider zorgt KNS Automatisering voor het beheer, de ondersteuning en het automatiseren van uw ICT-omgeving, servers, werkplekken en applicaties.

Wat zijn Managed Services?
De term Managed Services staat voor ontzorgen. U geeft daarbij het ICT-beheer voor een deel of volledig uit handen aan een ICT-dienstverlener zoals KNS Automatisering. Zeker wanneer u geen of een kleine ICT-afdeling hebt, is het moeilijk om de juiste ondersteuning van apparatuur en gebruikers te kunnen waarborgen.
We zeggen ook wel eens: één ICT-medewerker is geen ICT-medewerker, want bij ziekte of vakantie kan de ondersteuning niet worden gegarandeerd.
Managed Services bij KNS Automatisering
Wij hebben inmiddels al ruim 25 jaar ervaring met het beheren van de ICT van onze klanten en daarin zijn monitoring en remote beheer altijd belangrijke pijlers geweest. In 2016 zijn we gestart met managed services: het zo veel mogelijk automatiseren van standaard beheertaken op servers en werkplekken, om zowel onze efficiency als de ICT betrouwbaarheid voor onze klanten verder te kunnen vergroten.
Met Managed Services kunnen we sneller en efficiënter reageren op problemen en standaard beheertaken automatisch uitvoeren, wat uiteindelijk kan resulteren in lagere operationele kosten.
De 7 voordelen van Managed Services
- Controle over uw ICT-omgeving en -kosten.
- Uw ICT-afdeling kan meer tijd en energie besteden aan activiteiten die direct waarde toevoegen voor de organisatie.
- Storingen worden zoveel mogelijk voorkomen door proactief beheer en onderhoud en continue monitoring op alle vitale onderdelen van uw ICT-omgeving.
- Hogere beschikbaarheid en continuïteit van IT door dagelijkse monitoring van bijvoorbeeld back-up en encryptie op devices.
- Meer gemoedsrust omdat alle lagen van beveiliging worden gemonitord ter beveiliging tegen virussen, hackers, ransomware, e-mailoplichting en andere aanvallen – indien gewenst zelfs 24x7.
- Verbeterde gebruikerservaring doordat uw medewerkers onbeperkt contact kunnen opnemen met de KNS Servicedesk voor ondersteuning.
- Kosten onder controle: door een vaste prijs per maand is uw IT-budget beter voorspelbaar, er zijn geen onverwachte kosten meer en geplande vervanging helpt voor minder uitval en verlies van productiviteit.
Hoe werkt het en wat heeft u nodig?
Om uw ICT-omgeving te kunnen koppelen aan ons monitoring- en beheersysteem heeft u alleen een internetverbinding nodig. Vanuit ons centrale monitoringsysteem worden alle gegevens beoordeeld en voeren wij geautomatiseerd onderhoud uit om storingen zoveel mogelijk te voorkomen.
Meldingen worden automatisch doorgezet naar ons ticketsysteem zodat servicedesk medewerkers er direct mee aan de slag kunnen gaan. Dit gebeurt volledig geautomatiseerd en zoveel mogelijk op de achtergrond, zodat uw medewerkers door kunnen blijven werken.
U ontvangt op regelmatige basis managementrapportages over de status van uw ICT-omgeving. Met onze managed services halen uw organisatie en gebruikers het maximale uit de hardware, software en het netwerk
Lees meer over:
De werkende werkplek >
Managed Security Services >
ICT uitbesteden >
Klaar om aan de slag te gaan?
Maak een afspraak met Arnout de Jager en ontdek wat KNS Automatisering voor uw organisatie kan betekenen.
