Digitale handtekeningen voor iedereen

 

Digitale handtekeningen nu beschikbaar voor iedereen

Digitale handtekeningen zijn al bijna 20 jaar rechtsgeldig, maar ondanks de volwassenheid van de e-handtekeningstechnologie zijn er nog steeds veel bedrijven die vertrouwen op papieren contracten en overeenkomsten. Waarom? Handtekeningen op papier kosten meer werk, meer tijd en meer geld dan digitale handtekeningen.

HelloSign

KNS Automatisering werkt daarom met HelloSign. Dit is een super gebruiksvriendelijke oplossing om documenten snel, veilig en rechtsgeldig digitaal ondertekend te krijgen. Het werkt heel eenvoudig: document uploaden, identificeren welke velden u wilt laten tekenen, e-mailen en ondertekenen maar.

Vroeger: traag, duur en lastig

Iedereen kent het. U ontvangt een belangrijk document dat ondertekend moet worden. Dat betekent printen, ondertekenen, scannen en terugmailen. Of – nog erger – in een envelop doen, postzegels plakken en versturen via een van de weinige brievenbussen die er nog zijn. Dat wilt u zelf niet, en dat wilt u niet voor uw klanten en relaties. HelloSign rekent snel en gemakkelijk af met al dat gedoe. Uploaden, identificeren welke velden je wilt laten tekenen, e-mailen en ondertekenen maar.

Waarom hebben wij gekozen voor HelloSign?

HelloSign is een van de snelst groeiende eSignature-bedrijven: deze oplossing wordt gebruikt door meer dan 11 miljoen gebruikers in 150 landen. Ruim 80.000 zakelijke klanten maken gebruik van hun eSignature-platform, dat zowel elektronische fax, elektronische handtekening als innovatieve documentworkflow-oplossingen biedt. eSignatures – elektronische handtekeningen dus – worden erkend als juridisch bindend in onder andere de hele Europese Unie, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en Canada. HelloSign integreert naadloos met oplossingen zoals Dropbox, SalesForce, Microsoft OneDrive, Google Docs, HubSpot en Slack. Documenten en gegevens die met HelloSign zijn verstuurd en ondertekend, zijn versleuteld en voldoen aan ISO27001 en eIDAS.

Besparingen

Met HelloSign bespaart u zowel op verzend- als op arbeidskosten, en bovendien versnelt u verschillende tijdrovende processen. Met het HelloSign dashboard volgt u heel eenvoudig de voortgang van handtekeningaanvragen, stuurt u herinneringen naar de ondertekenaars en ziet u in een oogopslag alle ondertekende documenten bij elkaar.

Gaat u binnenkort ook digitaal ondertekenen?

Wilt u meer weten over HelloSign? Neem vrijblijvend contact met ons op via telefoon 020-40 80 971 of info@kns.nl, we vertellen u er graag meer over!