MijnGesprek app vervangt Zapper app voor KPN ÉÉN klanten
Met de nieuwe MijnGesprek app voor KPN ÉÉN klanten kunnen medewerkers van bedrijven hun telefoonverkeer volledig zelf beheren. Zo kunnen zij hun eigen, persoonlijke voicemail begroeting aanmaken.
MijnGesprek app
De nieuwe MijnGesprek app van KPN is er sinds september speciaal voor zakelijke klanten. De app biedt meerdere functies die eenvoudig te beheren zijn. Enkele voordelen van de app zijn het kunnen doorschakelen, het inspreken van een voicemail begroeting en het kunnen wijzigen van de aan- of afwezigheidstatus.
Er is gebleken dat steeds meer klanten hun zaken online willen regelen.”, vertelt Joost Tieleman, productowner digitalisatie bij KPN zakelijke markt. Door de app te gebruiken transformeert uw mobiel als het ware in een afstandsbediening van de KPN ÉÉN telefooncentrale. “Waar u voorheen naar de beheerder stapte, kunt u het nu eenvoudig zelf doen.”
De app is ontwikkeld en gebouwd door een team KPN’ers en dochterbedrijf RoutIT. Doordat het team snel op elkaar was ingespeeld, resulteerde dit in een leuke samenwerking met snel resultaat. De toekomst van de MijnKPN zakelijk app belooft ook veel goede dingen. Het plan is om de app te transformeren tot een allesomvattende digitale omgeving waarin alle webapplicaties samengevoegd worden.
Download nu de MijnGesprek app:
Download uit de Apple Store
Download uit de Google Play Store
Zapper app End of Life
KPN heeft aangekondigd de Zapper App per juni 2018 End of life te maken. Dat houdt in dat gebruikers van de Zapper app via de Google Play store of Apple Store de melding krijgen dat ze de app moeten gaan vervangen door de MijnGesprek app. Dit kunt u natuurlijk gewoon doen en vervolgens profiteren van de uitgebreide functionaliteit van deze nieuwe app. U moet daarvoor wel opnieuw aanmelden m.b.v. van uw gebruikersnaam en wachtwoord. Het blijkt dat veel mensen die gegevens niet meer hebben. Neem in dat geval contact op met onze helpdesk en wij zullen uw wachtwoord resetten.