Resultaten klanttevredenheidsonderzoek

Eind mei 2016 heeft KNS Automatisering een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Wij hebben in dit onderzoek aan onze klanten gevraagd hoe zij de samenwerking en onze dienstverlening ervaren. Het doel was te kunnen bepalen waar wij de services naar onze klanten verder konden optimaliseren.

Wij hebben inmiddels de balans opgemaakt en willen de belangrijkste resultaten met u delen.

Algemene waardering

De overall waardering voor KNS Automatisering is 8,25 op een schaal van 1 tot 10. Ook op het gebied van klantvriendelijkheid, reactiesnelheid, tijdigheid en volledigheid van communicatie, het nakomen van afspraken en de prijs-kwaliteit verhouding scoren wij mooie hoge cijfers.

Ervaringen met onze technische medewerkers

Onze klanten zijn ook zeer tevreden met onze medewerkers die vanuit de helpdesk of on-site ondersteuning bieden. Zij scoorden hoog op onder andere kennisniveau, communicatie en reactiesnelheid.

Sterke en verbeterpunten

Vervolgens vroegen wij naar de sterke punten van ons bedrijf en waar onze klanten verbetermogelijkheden zien. KNS Automatisering scoort hoog op onder andere bereikbaarheid, vakkennis, vriendelijkheid, betrokkenheid en persoonlijk contact. Daarnaast ontvingen we een paar concrete tips waar wij ons voordeel mee kunnen doen. Wij kunnen ons nog verder verbeteren door het geven van proactief advies en adequate, tijdige communicatie vanuit de helpdesk.

Wij zijn bijzonder blij met de manier waarop onze klanten de samenwerking ervaren en gaan met de verbeterpunten aan de slag. Tot slot wil ik graag alle deelnemers aan het onderzoek hartelijk bedanken voor hun input.

Geef uw mening

Sinds december 2016 kunnen onze klanten feedback geven op de afhandeling van een support ticket. Onder aan de mail die wordt verstuurd wanneer een ticket wordt gesloten staan nu 3 smiley icoontjes. Met 1 klik kan u heel snel uw mening geven over de afhandeling en die eventueel ook nog van commentaar voorzien. Het doel is om de kwaliteit van onze dienstverlening te meten en onze dienstverlening te blijven verbeteren.

Arnout de Jager
Commercieel Directeur