Storing 29 okt 2019

 

-- update 16:00 uur --

NL - De problemen zijn inmiddels bij de provider opgelost. In de loop van de middag zullen wij de routes voor het internet verkeer weer hesrstellen naar de originele instellingen.

UK - The problems have since been solved at the provider. In the course of the afternoon we will restore the routes for internet traffic to the original settings.

 

-- update 14:15 uur --

NL - De problemen bestaan nog steeds bij onze provider. We houden de alternatieve route in stand totdat de problemen bij de provider zijn opgelost.

UK - The problems still exist with our provider. We will maintain the alternative route until the problems at the provider are resolved.

 

-- update 14:00 uur --

NL- Het problem zit bij een van onze internet aanbieders. Het verkeer wordt niet goed gerouteerd in ons datacenter in Amsterdam waardoor klanten last heeft van problemen op de verbindingen.

We hebben het verkeer nu omgeleid via om datacenter in Groenekan.

UK - The problem is with one of our internet providers. The traffic is not routed properly in our data center in Amsterdam, which means that customers suffer from problems with the connections.

We have now redirected traffic through, among others, the data center in Groenekan.

 

-- Oorspronkelijk bericht 29 oktober 2019 13:50 --

NL - We ontvangen van verschillende klanten dat de servers in het datacenter niet bereikbaar meer zijn.

We onderzoeken momenteel wat er aan de hand is.

UK - We receive from various customers that the servers in the data center are no longer accessible.

We are currently investigating what is going on.